Pitcha & Presentera
Â
Gratis guide för dig som vill omvandla fler samtal till betalande kunder â pĂ„ ett sĂ€tt som kĂ€nns Ă€kta.
Tycker du det kĂ€nns svĂ„rt att prata om ditt erbjudande â trots att du vet att du kan hjĂ€lpa?
Undviker du sÀljsnacket för att inte verka pushig?
Den hĂ€r guiden Ă€r för dig som driver eget och vill kĂ€nna dig trygg nĂ€r du presenterar dina tjĂ€nster â utan att bli nĂ„gon annan Ă€n du Ă€r.
Â

Pitcha & Presentera
Jag lovar att inte spamma dig med massa skrÀp och du kan avregistrera dig nÀr du vill frÄn mina nyhetsbrev.
 Det hÀr fÄr du i guiden:
â
Enkla övningar för att hitta ditt "varför" och förmedla det med tyngd
â
Verktyg för att bygga sjÀlvförtroende i sÀljsituationer
â
En mall för att skapa en hisspitch som kÀnns personlig och proffsig
â
Tips pÄ hur du anvÀnder storytelling för att skapa förtroende

Rebecka Rundeberg- UGC-coach Â
WOW! Den Àr stor och du bjuder pÄ sÄ mycket. Genom denna kunde jag fördjupa mig i mitt varför, marknadsföring och storytelling. Jag Àlskade att du lyfte frÄgor sÄ man lÀttare kan komma pÄ vad man ska skriva och att du
dessutom bjöd pÄ din variation var sÄ snyggt och fint. SÄ man kan ta inspo hur man kan formulera /bygga upp det. Men du bjuder pÄ sÄ mycket!
Â

Linda Röjfors- UGC- kreatörÂ
En vÀldigt bra guide. VÀlskriven och pedagogisk. Jag tycker om att du lagt in övningar vilket för mig var en nyttig erfarenhet att gÄ igenom, för att fÄ mer förstÄelse för min egen marknadsföring.
Â

Sophie Andersson- Virtuell assistentÂ
Nu har jag lÀst och vilken bra freebie du gjort! Det var jÀttebra info och verkligen ett bra sÀtt att starta igÄng! Tipsen gÄr helt klart att bara dyka direkt in i! Gillar strukturen pÄ checklistan.
Â
Pitcha & Presentera
KĂ€nner du dig trygg i det du erbjuder â men har svĂ„rt att fĂ„ andra att fatta grejen?
Den hĂ€r guiden Ă€r för dig som vill kunna prata om dina tjĂ€nster pĂ„ ett sĂ€tt som kĂ€nns Àkta, tydligt och sjĂ€lvsĂ€kert. SĂ„ att dina samtal inte bara blir trevliga â utan ocksĂ„ leder till affĂ€rer.
 Du fÄr hjÀlp att:
â
SÀtta ord pÄ vad du faktiskt erbjuder (utan att bli för vag eller för teknisk)
â
Bygga din egen hisspitch â sĂ„ att du slipper mumla pĂ„ nĂ€tverkstrĂ€ffar
â
Skapa förtroende â med storytelling, trygghet och ett tydligt syfte
Â